Möblera om

25 Maj

Hade ju monterat upp värsta workspacet i vårt sovrum och tänkte att jaja! här skall jag sitta och pyssla, blogga och greja. gjorde jag det? Nej. Eftersom Max gillar att rita och pyssla så fick han skrivbordet istället och vårt sovrum fick linneskåpet. Och så mycket bättre det blev i sovrummet utan allt plåtter. I sovrummet skall det vara avskalat, fria golvytor och svalt. I barnrummen däremot, där vet plåttren inga gränser.


Här sitter de tillsammans och skapar. Hylla skall ännu upp samt att uggletavlan skall bort.


Och skåpet, mitt älskade skåp. Äntligen står du i mitt sovrum och doftar tjära blandat med hägg.

Till näst på min to-do lista är en klädhängare av borstskaft till Esthers rum samt en tipi. Men om man skall göra en sån måste man sy..

Kommentera

