Lördag

9 Apr

Jag har svårt med våren. Varje år när det börjar våras smyger den sig över mig, vårangsten. Iår har det dock gått lite bättre. Som till exempel idag har det varit en bra dag. Jag har veckostädat, jobbat lite på gården, suttit i solen och faktiskt njutit lite, hängt med grannens Fia, gått på gårdsloppis och lärt mig svetsa. Så att sådant idag.

  
Fia❤

  
Esther som varit på villan med sina faddrar halva dagen.

  
Här skall jag odla grejer i sommar.

3 svar to “Lördag”

  1. cindy 19 april, 2016 den 12:01 #

    Va mysig hon e vår Fia *hjärtögon* Jaag o sku måst lär mig svets, kanske du lär mig???!

Kommentera

