Hjälp!

26 Feb

Såhär ser barnens rum ut nu (Eller detta är Esthers sida av rummet) 

  
Och jag velat fram och tillbaka vilken färg sängen och den lilla byrån skall få. Hjälp en vän i nöd! Nästa vecka tar jag med byrån på Vintage paint målarkurs och då skall jag ha bestämt mig..

10 svar to “Hjälp!”

  1. Favvo kusinen 26 februari, 2016 den 06:15 #

    Byrån tror jag att jag sku lemm som er.

  2. Nicoline 26 februari, 2016 den 06:16 #

    Vad fin vägg! Är nyfiken så måste fråga, är det tapet eller har du målat prickarna direkt på väggen?🙂

  3. Terese 26 februari, 2016 den 07:22 #

    Jag skulle måla måla byrån ljusrosa🙂

  4. Emily 26 februari, 2016 den 08:08 #

    shabby chic rosa eller en bruten antikvit
    Ljuvligt rum❤

  5. Madde 26 februari, 2016 den 09:15 #

    Mål int! Jätifin som he er!

Kommentera

