Ekonomi

22 Feb

Nästa månad fyller Esther 3 år och det betyder att det enorma vårdbidraget jag fått hittills dras in. Jag ämnar ändå fortsätta vara hemma även om tanken är lite skrämmande, för med huslån och alla andra utgifter kan det blir tufft och vi får budgetera och prioritera. Finns här någon läsare som är hemmafru utan bidrag? Hur går det? Tell me!

Så inga semesterresor eller något annat extra i sikte för familjen Flink, men destomer familjeliv och lugna, lata hemmadagar. 

Nu skall jag avslöja en sak. Jag samlar på presentpapper, här är de nyaste i min samling:

 
Läckert eller hur? 

2 svar to “Ekonomi”

  1. Emma 24 februari, 2016 den 10:23 #

    Ja, alltså jag vill ALDRIG jobba heltid igen! Hur ska jag kuna lägg Aaron på dagis när han blir 3?? Hoppas gubben blir chef nånstans så jag har råd att va hemma!

Kommentera

